asikerutjain

asikerutjain

A történetem elsőre

2018. június 12. - PeniValdes

Akkor kimásztam az ágyból és kimentem a mosdóba, abba a mosdóba ami nem az enyém volt, abba a mosdóba ami egy családé volt, és aminek az egyik tagja abban az ágyban hever ahonnan kétperce szálltam ki. Igazából szokatlan volt hogy mentem ki előbb, mert eddig ő volt az aki utána kiment az erkélyre és nézett maga elé vagy elszívott egy szálat. Ilyenkor már nem volt mit mondanunk egymásnak....Ott álltam tehát a tükör előtt összekócolva, meztelen, szeplősen, anyajegyekkel, mezítláb...íme a csábító, a házasságromboló. Vajon a buszon amikor reggel sietek be...vajon ott sejti bárki is,hogy délután egy 34 éves világosbarna hajú zöldes szemű házasemberrel csinálom..titkos helyeken, motelekben, panziókban, kocsiban,és most a lakásán? Vajon..? Akkor már egy hónapja tartott, egy hónap...néztem magam a tükörben....fülembe csengtek a szavai...remélem nem zavar,hogy családom van...és engem nem zavart,vagyis igazán bele sem gondoltam,csak a szép szemeket láttam...és belegabalyodtam ebbe az egészbe...akkor kijött utánam, hátulról átkarolt,és elkezdett suttogni a fülembe és nekidöntött a mosdónak és miközben a tenyeremmel összefogdostam a kibaszott tükröt.....és utána hazagyalogoltam

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr7614044056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.06.13. 13:44:11

Mi lesz ennek a vége ?
Nem valami családbarát verzió ez :)

hereverő heverő 2018.06.13. 14:30:55

@szociál: másfél hónap múlva kiderül, amikor a 6 hetes teszt már kimutatja. Akkor Peni fog kevésbé, és a 34 éves világosbarna hajú zöldes szemű mosdó-tulaj fog rettenetesen aggódni.

@PeniValdes: Ha azt a mondatot "Ilyenkor már nem volt mit mondanunk egymásnak...." nem szúrtad volna be, akkor lenne a történetnek sejtelmes, romantikus oldala, amit a képzeletre bízol. Így meg csak egy egyszerű baszobácska lett (Boris Viannal szólva).
- Mellesleg ma már motelben nem csinálja senki :) Olyat viszont többet is láttam, hogy a Westend tetőkertjében, mindenki előtt.
- Az ebédről sem felejtkeztem meg!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.06.13. 14:31:57

@PeniValdes:

De a szerelmed neje mit szól ehhez hogy apának nem áll fel éjjel , mert valaki kicsavarta neki ? :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.06.13. 14:33:04

@hereverő heverő:

Penike védekezik, csak az kimaradt a történetből hogy ráhúzta a gumit :)

Berborosz 2018.06.14. 13:25:59

@szociál: Ez szépirodalom, nem pedig használati utasítás valamiféle fogamzásgátláshoz...

tomhardynészonja 2018.06.14. 17:09:30

ha minden igaz lenne, amit a blogokban leírnak:)

Peni írásaiban pont az a jó, hogy esze ágában sincs utólag korrigálni azokat. Betekintést nyújt egy gátlástalan, laza, szeretetéhes nő gyorsvonatként száguldó gondolatai közé.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.06.14. 19:09:33

@tomhardynészonja: és hasonló elvek mentén írok hivatalos leveleket is

Berborosz 2018.06.14. 21:36:30

@PeniValdes: Azokban sinc s szóköz a vessző után?

2018.06.15. 07:33:50

Jó kis történet, jó kis blog.

Ez már az az állapot, ahol a férjet nem érdeklik a nyomok sem, mert a lebukás izgatja.
süti beállítások módosítása