asikerutjain

asikerutjain

A történetem valahonnan

2018. június 23. - PeniValdes

Azután voltak olyan reggelek amikor vele..vagyis inkább nála ébredtem..mert mikor én kinyitottam csipától ragadós szemem, ő már rég a telefonját vagy a gépét macerálta...persze meztelen....és ilyenkor minden próbálkozásra süket volt...

ne haragudj drágám de dolgoznom kell..merült bele a munkájába

egyébként te mivel is foglalkozol-húzodtam közelebb..

erre letette munkáját felvette az énnagyonfontosembervagyok arckifejezést és elmagyarázta kiemelve önön fontosságát..és én áhitatosan hallgattam amitől viszont zavarba jött és becsukta a szemét.....aztán rámnézett,és mondta hogy teljesen ki van tőlem..hogy az őrületbe kergetem..mire én mégjobban húzni kezdtem az agyát....és végül az ölembe hajtotta a fejét..meg hasonlók...csak aztán megjelentek az első repedések az álomban amik végül porrá zúztak mindent...és fájdalmas volt rájönni hogy hiába érezzük a másikat őrülten vonzónak...vagyis akkor úgy hittem én vagyok az aki jobban érez..hogy aztán rájöjjek hogy ez a külsejére oly hiú fickó elviselte minden daccom, nyávogásom...egyébként őrülten hiú volt...főleg a felsőtestére amit gondterhelt arccal nézett aztán vigyorgott magára majd oldalról is megcsinálta ugyanezt,és módszeresen vágta le a legkisebb zsírt is a húsról,de a palacsintát sok nutellával ette...aztán vége lett az egésznek

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr5514067443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása