asikerutjain

asikerutjain

A történetem-semmitmondó kis kalandok

2018. június 26. - PeniValdes

Rá kellett jönnünk hogy minden vonzalmunk ellenére a kettőnk kapcsolata halálra van ítélve mert valahol mélyen mégsem illünk igazán egymáshoz és ezen nem segít az sem hogy gyakran sikáljuk fényesre a konyhapultot....úgyhogy ott álltam újra egyedül..persze nem sokáig hisz nő voltam és fiatal, és akadt jelentkező, akikkel elmentem ide és oda is,és hallgattam őket itt is és ott is,és közben lemondtam már arról,hogy lesz egyszer egy párom...és akkor találkoztam a herceggel...nem mintha valaha is hittem volna a mesékben és a benne lévő hercegben,de amikor megláttam rögtön az volt azelső gondolatom,hogy hát ez tisztára olyan mint egy Disney herceg..vagy Enrique Islesias kék szemmel...roppant szép ember volt és szerintem ma is az. úgyhogy kibontottam a hajam megráztam hátradobtam majd elsétáltam előtte..négyszer..mire megszólított..és akkor megtaláltam azt akivel örökkön-örökké...jobb ember lettem....és mire magamhoz tértem már a sötét éjszakában ültünk egymás mellett és huhogtak a baglyok....vagy amikor a szivárvány alatt megfogta a combom..na az is romantikus volt..vagy amikor együtt slagoztunk....de a legszebb mégiscsak az volt amikor együtt aludtunk.....vagyis a végén aludtunk mert előtte filmeztünk az ágyban. és én leöntöttem levessel a lepedőt, mert annyira csikizett..és akkor jöttem rá,hogy végre megvan

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr8214075563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.06.28. 12:49:58

Ki eszik az ágyban levest ? :)
Nincs ennek a hercegnek egy márványasztala ami rogyásig van hamival ?
Ez valami albán herceg ? :P
Az ágyban csak "répát" szabad enni vagy "hotdogot" ;)
süti beállítások módosítása