asikerutjain

asikerutjain

Nincsen tövis rózsa nélkül

2017. október 21. - PeniValdes

marha hideg volt, az amikor lefagy mindened ami kiáll belőled..fel kellett vennem a spenótzöld sapkám,és rendelnem kellett grillcsirkét,amit a szőnyegen kajáltam be..a szönyeg kék és lila..és közben szólt a Beyonce....múltkor meg amikor randiztam eg rendes fiúval,hát nem elkezdett bámulni egy menő csávó?..de igen..utána tök sok thrillert nyomattam...most meg köpködöm a csontokat..

Különben meg vasárnap volt,és ilyenkor legjobb meglátogatni a volt főnököt,és egyben ágymelegitőt a családja körében..úgyhogy fogtam a cruisert,és elmentem Tomihoz,aki pont ebédelt a családdal....rántott csirkét

-Hello Tomika..visszahoztam a szövegkiemelőd..és leraktam az asztalra..majd belenyaltam a nyakába..

aztán kimentem a térre,és a padon csöveztem..meg papírcsákót árultam..

holnap be kell mennem Barnihoz melózni...vajon van neki tetkója a boxere alatt?

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9213048274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2017.10.22. 06:58:27

De aztis írd meg h milyen balhé volt utána Tomiéknál...
Mikor jön már össze a főhős Barnival?
Vajon mit jelenthet a grillcsirke?

Leylandi 2017.10.22. 07:02:53

Na mivan, ráfeküdtek a pizsidre??? Unatkozom...
Mai poszt?
Miazhogy papírcsákót árulni? És hogyhogy nem fagytak le közben a főhős kiálló részei?

tomhardynészonja 2017.10.22. 08:04:11

Esküszöm Peni, hogy sorozatot kellene az írásaidból készíteni:) Annyira el tudom képzelni ezeket a jeleneteket, meg a főhősnőt, ahogy beállít egy szövegkiemelővel a családi ebéd közben:)))

Leylandi 2017.10.22. 13:19:46

...most már azért picit türelmetlenül...

Leylandi 2017.10.22. 14:02:27

@PeniValdes: most KOMOLYAN nem tudtál ennél hihetőbbet kitalálni??? :-(

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 14:20:03

Tomika nem dobta el a kanalat mikor belenyaltál a nyakába ?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 14:37:37

@PeniValdes:

És becsurizott a boldogságtól ? ;)

Leylandi 2017.10.22. 14:39:48

@PeniValdes: ja, ez nekem is kedvencem :-) Cave egy igazi zseni... még ezzel a Kájli csajjal is tudott valami jót összehozni :-)

Leylandi 2017.10.22. 14:45:09

@PeniValdes: volt egy depis időszakom, rojtosra hallgattam :-) ilyen egymásután százszor...

Szoci, van új poszt! Nézd meg... na mitmondtam, h Tomi a főhőst még úgy 10 részen át szopatja? :-) alakul...

Leylandi 2017.10.22. 14:52:51

@PeniValdes: aha... a főhős épp eldobja élete lehetőségét egy tipikusmacsó hűtlen típusért.
MÉG nem volt szopás. Az majd ezután lesz...

Leylandi 2017.10.22. 15:02:43

@PeniValdes: aki végre mellette marad és farmjuk lesz.
Több, mint egy macsó mellett végigszopni úgy 10 évet... mint Laura. Mert TUDJUK, hogy ugyanez lesz, hiszen a macsót a vére hajtja. Ugye lányok tudjuk? Mondjátok hangosan utánam: "NEM, NEM MI LESZÜNK, AKIK A MACSÓT MEGSZELÍDÍTJÜK ÉS MAGUNKHOZ KÖTJÛK!!!"

Leylandi 2017.10.22. 15:09:58

@PeniValdes: de Barni mellett, valljuk be, legalábbis picit több esélye van rá, hogy lesz is neki... Mindenesetre Tomi mellett nem lesz farmja, ez tuti.
A főhősnek azt üzenném, hogy MINDENKÉPPEN kerülje a nárcisztikus pszichopatákat, ha nem akarja egész életét végigszenvedni. Átadhatnád neki...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.22. 15:13:03

@Leylandi: Barnit még nem dolgoztam ki..lehet ő is egy macsó..

Leylandi 2017.10.22. 15:16:47

@PeniValdes: Barni nem az. Nem is akarta még a főhőst, az autóját, a barátait, meg az arra repülő legyeket mind megdugni...
Egyébként Tomi szerint se az. Ő mondta, h Barni nem akarja hősünket megrakni az első randin...

nosce 2017.10.22. 18:54:35

és hol a rózsa a tövissel ? Sztem az Barni boxerében figyel
süti beállítások módosítása