asikerutjain

asikerutjain

11

2018. február 04. - PeniValdes

Forró júniusi délután volt amikor randevúra mentem. Otthon kisminkeltem magam,és felvettem a legjobb ruhám,hogy aztán cicifix nélkül induljak útnak,miközben a szél simogatta a combom,és emelgette a ruhám alját,mire az útépítők oda füttyentettek, amit elszálló mosollyal nyugtáztam. Ernő már várt rám a szűk farmerjében,és a bő zakójában amitől eléggé Gucci volt. Én szeretem ha valami Guccis. Ernő az volt,sőt még hellyel is kínált,amit én elfogadtam,és hamar  feltettem a bal lábam az asztalra,mint Marlene. Ernő erre rögtön megemelte a homlokráncait,mire kissé előrehajoltam, hogy kivillanjon a villani való. Ernő szeme kiakart esni a szemgödréből,és felajánlotta, hogy menjünk fel hozzá szerepjátékozni. Abban szívesen benne voltam, otthon is van pár jelmezem, amiket néha felveszek. Múltkor nővérke jelmezben mentem a dokihoz. Ernő orvosost akart játszani. nekikezdtünk ő magára vett egy sztetoszkópot, én meg a folyosón várakoztam a nővérruhámban és vártam hogy Ernő csengessen,és mikor felcsendült beléptem,és kigomboltam a ruhám,aztán ráfeküdtem az asztalra,mire Ernő meghallgatta a szivem. Aztán mondta,hogy jöjjek be újra,de most  gyorsabban. Végül hatodikra eltaláltam a megfelelő tempót. De Ernő akkor már mélyen aludt. Mindegy, hamar zsebre vágtam pár zabfalatot,aztán hazamentem,és összedobtam egy bolognait

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr3113610409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.02.05. 13:02:59

@PeniValdes:

jó az a tinédzserkori kép rólad a fészen

;)

nosce 2018.02.05. 17:40:17

Abban szívesen benne voltam, otthon is van pár jelmezem, amiket néha felveszek. Múltkor nővérke jelmezben mentem a dokihoz. Ernő orvosost akart játszani. nekikezdtünk ő magára vett egy sztetoszkópot, én meg a folyosón várakoztam a nővérruhámban és vártam hogy Ernő csengessen,"
Ernőnek is volt nővérruhája vagy hazaugrottatok a tiedért? :) Mondjuk Ernőből simán kinézem h van neki az is :)

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2018.02.06. 03:19:47

ez tényleg csattanósra sikerült xD
süti beállítások módosítása