asikerutjain

asikerutjain

14

2018. február 08. - PeniValdes

Ott ültünk mindannyian a szűk előadóteremben, és folyt rólunk a víz,mert Marcsika nem engedte kinyitni az ablakot. Utáltuk,meg az egész napot,hogy nem otthon lehettünk,hanem itt kell szenvednünk. És akkor fellépett az emelvényre,és levendula illat töltötte be a termet,és sötétszürke öltönye rásimult a testére...el is képzeltem hamar pucéran,és elégedett voltam az eredménnyel. És a hangja, igen ahogyan mondta, hogy konkurencia, meg növekedés. Mint amikor az Úr szólt Mózeshez a csipkebokorból. Mikor végzett hevesen tapsoltam, sőt még fel is álltam. aztán a büfében találkoztunk újra, én éppen elakartam venni egy lazacos szendvicset,mikor ő is ugyanazt akarta elvenni,és a kezünk összeért. Szívem repesett és remegett,és amikor a kezembe nyomott egy cetlit,hogy este vár a szobájában,ó akkor végleg belezúgtam. És mikor ajtót nyitott a flanel pizsomában akkor éreztem ő az igazi.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr3413645466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.02.08. 14:11:07

érezte, de vajon beteljesült e? ezt a költő nem fejti ki művében

nosce 2018.02.14. 13:55:50

ez csakis Veinstein lehetett ő fogadta fürciköpenyben meg pizsiben munka megbeszélásra a zügyfeleket, mert ha egyszál faszban nyit ajtót akkor az igen bevállalós a csóka
süti beállítások módosítása