asikerutjain

asikerutjain

Hagymakarikák

2017. szeptember 27. - PeniValdes

Aznap sorban állás közben eldöntöttem,hogy ma hagymakarikát eszek...zsírban tocsogó hagymakarikákat. Pircsi mondta a múlt hónapban,hogy ha beakarok pasizni akkor egyek spárgát,és igyak pezsgőt miközben otthon nézem a tévét. És ne hagymakarikát,mert akkor még az Imre sem fog velem...pedig az Imre, aki alacsony,kopaszodó,és  raktáros nem válogathat. Én viszont úgy voltam vele,hogy én láttam a díványt,és én ültem bele...az autóba,így én nyugodtan ehetek hagymakarikát...

Tehát rendeltem,leültem a szokásos helyemre,és elkezdem enni, amikor megszólalt a Hang

-Leülhetek-és nézett rám azokkal a zöld szemekkel...és kék ingje volt. Szeretem a kék színt jöttem rá.

Eddig sosem kérdezted.gondoltam.csak leültél velem szemben,és etted az ebéded

Persze-mondtam....

leült,de nem vette elő. helyette annyit mondott.

Várlak az irodámban....

Nem kopogtam...minek..

Ott ült a székében, a haja összeborzolva..már megint olyan mint egy fiúzenekar.

Várakozóan néztem..Pircsi mondta,hogy nézzek várakozóan a férfiakra,mert attól lesznek..Pircsi minden férfira várakozóan néz. Még a BKV ellenőrre is..

-Leesett a ceruzám, felvennéd?...

Ezért rendelt ide? A cerkáért? Én meg reménykedtem...

De nincs mit tenni,lehet ez egy fontos lépés lesz a karrieremben. Így letérdeltem.

meglett a ceruza.

Aznap este pizzát ettem,és néztem a tévében az aligátorokat. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr6712899744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2017.09.27. 09:45:47

"haja összeborzolva..már megint olyan mint egy fiúzenekar"

:)))))))))))))))))

Leylandi 2017.09.27. 17:17:25

Eeez naonálat :-)
Bejön.

Leylandi 2017.09.27. 18:34:06

@PeniValdes: jó ez a minimalista humor:-) Ön a magyar minimalista irodalom Raymond Carvertje :-) Talán a minimalista életvitel Mahatma Gandhija is?:-)

Leylandi 2017.09.27. 18:36:59

@Leylandi: Carver, faszom. Hogy idézzek a másik blogról valakit :-)

Leylandi 2017.09.27. 19:01:06

@PeniValdes: kezdetnek asse rossz.
Később majd ne is öltözködj!

Leylandi 2017.09.27. 19:08:14

@PeniValdes: az lenne az igazi minimalizmus! Persze kéne róla egy fotó is, hogy elhiggyem, nem utolsósorban pedig hogy végre autentikus hsz-t írhassak az intimszelfis bejegyzéshez.

Leylandi 2017.09.27. 19:09:06

@Leylandi: de ha kopaszmercis vagy, akkor nem :-( Meg ha nem vörös, akkor se.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 16:36:10

@PeniValdes:

És milyen cerka volt H-s vagy 6B-s ? :P
süti beállítások módosítása