asikerutjain

asikerutjain

szeplők

2017. november 19. - PeniValdes

Azt mondtad,hogy a szeplőim miatt voltál velem. Hogy csípted a szeplőim,meg az anyajegyeim,főleg azt a kis pontot a csípőmnél. Az első randira lesminkeltem a szeplőim,aztán ébredéskor szembesülhettél velük,és kijelentetted,hogy többé ne merjem őket eltakarni. soha semmivel. Unalmas napokon azzal szórakoztáél,hogy megszámolod őket..én meg mondtam,hogy az hosszú lesz. Ráérek-felelted.

Tehát néztük egymást. Te a szeplőim,én meg a szempilláid. Vagy csavargattad a hajam,vagy én turkáltam a te hajadban. Vagy csiklandoztál,mire én visítoztam,mire jobban csiklandoztál. vagy kaligráfiáztam a hátadon,és néha csak megtaláltam rajtad a legkényelmesebb pontot. 

Hétvégente meg elvittél sétálni,belefűzted a karod az enyémbe,és végigcipeltél a téren,majd leültettél egy kávézóban,és megrendelted a kapucsínót,magadnak egy feketét,és mereven bámultál,aztán kéjesen mosolyogtál,aztán mondtad,hogy ideje mennünk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr2213292829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.20. 09:02:02

te a hajamat szeretted, és volt időd megszámolni, mert nem volt valami sok

:)

2017.11.20. 17:09:33

amúgy farmotoros giliszta
süti beállítások módosítása