asikerutjain

asikerutjain

1.

2018. január 15. - PeniValdes

A táncparkett csillogott, az üvegek meg villogtak,és én ott álltam a pultnál a magenta színű minirucimban a platform cipőmben és hajam eperszőke hullámokban ömlött a vállamra,a kezemet a legszexibben tartottam és a sminkem is tökéletes volt, ahogy én is. Igazi szexi 29 éves. Érett,komoly mégis meg van benne a tűz. Ezt a pasik is észreveszik..ha valaki érzi a témát. Ekkor vettem észre őt a keményre gyúrt testét amit egy szűk ingbe csomagolt. Igen ezért érdemes volt elmennem a kozmetikusomhoz. Úgyhogy hátradobtam a hajam,és elvonaglottam hozzá, aztán letettem az italom a pultra, és igyekeztem felhívni a kiszemelt hím figyelmét a dekoltázsomban rejlő vonzerőre. Már nyolcadikban sem kellett semmit sem beletömnöm,hogy dagadjon. Most is elértem vele a kívánt célt,mert a kiszemeltem rögtön odairányította a tekintetét, ami egyébként elég üres volt,de hát én mindig is úgy voltam vele,hogy az ember vagy izmos,mint állat,vagy eszes mint állat,de a kettő egyszerre nem megy. Úgyhogy ezek alapján jártam el, ötperc múlva rámarkolt a fenekemre, de ezzel semmi baj, elvégre nem valami nyeszlett fülemüle próbálkozott be. Aztán szobára mentünk. Nem volt miért izgulnom. Minden a helyén volt. Miközben próbálta a gumit felhúzni én hamar letöröltem a sminkem, mert semmi kedvem nem volt másnap pandaként ébredni. Mert én érett vagyok, és előre gondolkodom. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr1913561089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.01.16. 13:21:03

Ez valami pokolian jó lett :))))))))))))))
Je suis érett nő:)

nosce 2018.01.17. 18:04:33

@nosce:
meg ezt is csodacsapnám filmzenének a a történethez
www.youtube.com/watch?v=BkPRZgk1LDs

nosce 2018.01.19. 13:46:19

@PeniValdes:
talán emiatt
"Veled érzek
Én nem nézem a holnapot félkészen
Csak a pillanat van, nem szédít
Összevarr minket, megszépít"

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.01.19. 13:50:00

@nosce: igen,de ez annyira szép,amit meg én írtam az meg nem szép

nosce 2018.01.19. 14:09:51

@PeniValdes:
az egyik költői a másik nyers de a lényeg ugyanaz a pillanat uralma és a dugás

nosce 2018.01.19. 15:03:04

@PeniValdes:
lehet rajta nyujtani persze, de végső soron igen :)
süti beállítások módosítása