asikerutjain

asikerutjain

2018. március 23. - PeniValdes

Ma új munkatárs érkezett,igazából csak feljött a negyedikre a harmadikról,de már most utálom ahogyan végigtipeg a folyosón a tűsarkújában, remélem egyszer beleakadt valamibe aztán jól eltanyál,én meg majd elsuhanok mellette az aktákkal....hiába a győzelem a fontos. Különben meg nem ezért fúrtam ki az előzőt sem, hogy idetolja a képét egy új, persze a kisfőnöknek tetszik, gondolom az ahogyan vonaglik előtte, na a kisfőnökről is megvan a véleményem,főleg mióta a karácsonyi ünnepségen a térdemre tette a kezét,és előakart léptetni. Miket nem képzel, majd ha lépni akarok akkor lépek előre,de nem rajta át..dehogy..én magasabb szinteken lépegetek. Na most bejött, kockás ingben van....mint egy favágó...egy elcseszett favágó---szerintem szakállt akar növeszteni. Na az én pasimnak neki van szakálla, férfias, olyan mint Zeusz...tudjátok az isten. na vele örömmel megyek ki a parkba dicsekedni, irigyli is a sok picsa,akik rögtön mélyebbre hajolnak....és akkor még nem hallották mózesi hangját. Persze én igazi férfit érdemlek, nem valami hitvány délibábot

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr1013728086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berborosz 2018.03.24. 11:36:10

Ez hiánypótló, nőkről is lell írni!
(Lemaradt a sorszám.)

tomhardynészonja 2018.03.26. 10:23:44

utolsó mondat, utolsó mondat!!!! :))))))))))))))))))))))))
süti beállítások módosítása